29 august 2007

Leeeenge siden sist...

Ja, nå er det vel på høy tid med en aldri så liten oppdatering fra denne kanten.

Her står alt bra til!! Kjartan har fortsatt mye å gjøre på jobben og trives med det.

Jeg er endelig ferdig med studielivet, og er klar til å ta fatt på arbeidslivet. Holder på å søke jobb nå, så det er spennende tider!

Maria er i en utrolig sjarmerende og morsom alder nå. Hun lærer seg hele tiden nye ord, og skal herme etter alt det vi voksne gjør. I begynnelsen av august begynte hun i ny barnehage rett ovenfor der vi bor, og der stortrives hun :-) Hun er veldig glad i sang, dans og musikk for tida. Danser rundt i stua med sin helt spesielle dansestil (veldig komisk å se på) ;-)

Legger ved noen bilder fra de siste månedene:




4 Comments:

At 31 august, 2007 16:21, Blogger Elin Maria said...

Du verden så artige bilder! Du har en skjønn datter. :)

Fint at alt går bra hos dere. Du må ha lykke til med jobbsøk. :)

 
At 01 september, 2007 09:39, Blogger Letta og Finn Gauseth said...

Så kjekt at du dukket opp igjen på bloggen da. Så morsomme bilder av Maria. Du får prøve å legge ut noen hver måned så vi får følge godt med på utviklingen. Klemz.

 
At 02 september, 2007 08:21, Blogger Renate said...

Elin Maria: Tusen takk for det! Det blir fort mange artige bilder når småbarn er med i bildet:-) Maria er selvfølgelig verdens vakreste jente...
Lykke til videre med studiene. Håper ikke alt virker helt gresk;-)

Letta og Finn: Jeg skal absolutt prøve å oppdatere bloggen hyppigere enn jeg har gjort tidligere.

 
At 02 september, 2007 12:31, Blogger Elin Maria said...

Takk! :) "Helt gresk" uttrykket funker ikke for meg nå lengre, for nå skjønner jeg faktisk litt. ;) Men det er klart, jeg klarer bare å lese nytestamentlig gresk, da. Det er litt annerledes enn moderne gresk. :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home