20 februar 2007

LIten oppsummering fra min verden

Neida, jeg har ikke glemt bloggen min, men de siste ukene har jeg rett og slett ikke funnet tid til å oppdatere den. Dagene går som oftest med til å stå opp, levere Maria i barnehagen, være flittig student, hente Maria i barnehagen, lage middag, leke med Maria, legge Maria, og de siste par timene av kvelden er det godt å bare få snakket med Kjartan, sett litt TV, lest litt aviser og bare slappe av rett og slett, men jeg skal selvfølgelig prøve å snike inn ett nytt blogg-innlegg i ny og ne:-)

Her står alt bra til. Skolen har begynt igjen, og det vil nok bli et hardkjør dette semesteret med både ledelsespsykologi og skriving av bacheloroppgaven, men i mål skal jeg - uansett!! Jeg merker at jeg gleder meg veldig til å komme meg ut i arbeidslivet nå. Skal bli utrolig deilig å bli ferdig med skolelivet etter snart 19 års mer eller mindre sammenhengende skolegang. Yes!!! Heldigvis er det svært interessante tema jeg jobber med dette avsluttende semesteret, så det gjør jo det hele litt lettere... (Vil fortelle dere mer om hva jeg skal skrive oppgave om i en senere post)

Vel, det var alt for denne gangen folkens, men plutselig kommer det et nytt innlegg igjen. Dere får bare ha tålmodighet med meg og følge med .-)

- Varme klemmer -

6 Comments:

At 21 februar, 2007 11:17, Blogger Unknown said...

På min daglige bloggrunde i dag holdt jeg av vane på å klikke meg raskt videre etter å ha sjekket bloggen din...(Oppdateringen flommer jo ikke akkurat over her inne. *mobb, mobb*) Hehe...Men av den grunn ble derfor gleden mye større da jeg oppdaget en ny post!! Johoo...

To klapp til Renate!! (Kongshaug-uttrykk...)

Nå er det ikke lenge til jeg setter meg på toget til Asker. Håper bare jeg kommer meg fram i snøstormen. Det første jeg så på VG-nett i dag var nemlig denne overskriften: "Bergenstoget sporet av!" Men jeg krysser fingre og tær for at jeg kommer meg fram uten snøskred, elger på avveie eller andre uforutsette forsinkelser.

Du må bare plinge på meg underveis... :) Siste sjans til å slå av en prat på noen uker! Hihi...

 
At 21 februar, 2007 18:37, Blogger Renate said...

Takk for klappene :-)

Lykke, lykke til i morra, kjære søster!! Jeg skal tenke masse på deg. Det blir godt å få det unnagjort!

Plinger deg litt senere i kveld :-)

Glad i deg

 
At 27 februar, 2007 15:54, Blogger Elin Maria said...

19 år med samenhengende skolegang, ja... Det høres enormt lenge ut. Selv har jeg gått nesten 4 år uten skole nå, og håper på å få sitte litt på skolebenken igjen til høsten.

Fint å høre at alt er bra med deg. Ikke værst å være både kone, mor, student, kokk og blogger - alt i løpet av bare en dag! ;)

Ha ei kjempefin uke!


Elin

 
At 28 februar, 2007 09:23, Anonymous Anonym said...

Hei Vennen - The prettiest girl on Cåsa!
Titter innom bloggen din i ny og ne - artig å se hva du drier med!
Må innrømme at jeg blir mektig imponert av innsatsen din med skole i tillegg til småbarn! Har ikke tid til noe annet enn å skrive, skrive, skrive og skrive jeg. Spent på å høre mer om hva du skriver BA -oppgave om. Passer jo utmerket at vi blir ferdig til sommeren begge to, så blir Uggen og Muggen klinikken spekket med bra kompetanse fra dag en! Hehe!

Må innrømme at jeg til tider er mekig lei av studenttilværelsen. Selv om den har sine fordeler, så ser jeg ser også frem til "det virkelige" arbeidslivet"! Ikke bare å studere det!

Har noen dager med råjobbing foran meg før min kjære kommer til helgen :) Blir koselig ja...

Stå på Renate!

Stor klem fra nabojenta på Cåsa!

 
At 01 mars, 2007 14:34, Blogger Letta og Finn Gauseth said...

Hei på deg kjære datter. Har prøvd flere ganger å legge igjen en kommentar her, men har ikke fått den gjennom. Men prøver igjen nå. Så moro at du har tatt deg tid til å skrive litt mer på bloggen selv om du har tusen ting å gjøre. Nå har snøhøyden her i Kr.sand sunket fra 2-3m. til ca. 1,5m. pga. regnet som har kommet. Sleipe og såpeglatte veier. Håper det ikke kommer mer snø før pappa er tilbake her og kan måke for oss. Karina er tapper, ruren har begynt å løsne og det er vondere enn før, men regner med at alt er løsnet før helga, og at smertene da vil gi seg gradvis. Jeg her tatt bilder av den nydelige blomsteroppsatsen dere sendt henne. Du skal få se den når vi kommer hjem, for vi får ikke brukt PC vår her nede pga. annen tilkobling osv. Vi snakkes.

 
At 11 mars, 2007 14:36, Blogger Unknown said...

Du er nå blitt tikka!!
Gå inn på sida mi og les hva det innebærer:)

Gleder meg til å lese fortsettelsen...Hehe!

 

Legg inn en kommentar

<< Home