03 april 2007

God påske!!!

Ja, da vil jeg benytte anledningen til å ønske slekt og venner en riktig god påske!!! Ute skinner sola og småfuglene kvitrer rett utenfor vinduet mitt, så det er rene vår-idyllen i Bergen for tida :-)

Kjartan er på landet og snekrer på ny-hytta, mens Maria er i barnehagen og jeg jobber med bacheloroppgaven, men på torsdag reiser Maria og jeg ut på landet for å feire resten av påska der. Det vil nok bli en veldig koselig påske, for dit kommer hele familien til Kjartan. Vi blir vel på det meste 9 voksne og 4 barn, så vi får satse på at været holder seg bra slik at vi får slappet av litt ute på terassen innimellom.

Håper din påske blir akkurat så bra som du hadde håpet på!!


7 Comments:

At 03 april, 2007 14:45, Blogger Elin Maria said...

God påske til deg også, Renate! Kos dere, og hils til Kjartan og Maria. :)

 
At 03 april, 2007 15:48, Blogger Letta og Finn Gauseth said...

Hei på deg, og GOD PÅSKE TIL DEG OG DINE. Jeg har nå endelig fått skrevet de seks punktene om oss ang. tikkinga. Du kan gå inn på vår blogg for å lese. Gi en extra stor god klem til Maria fra oss.

 
At 03 april, 2007 17:26, Blogger Renate said...

Elin Maria: Takk for det! Du må hilse din kjære så mye også. Satser på at vi møtes når vi kommer oppover til Molde i jazzuka.

Letta og Finn: Utrolig gøy å lese tikke-punkta deres. Maria har fått en mega-stor-kanonbra klem fra mormora og morfaren sin.

 
At 03 april, 2007 17:55, Blogger Unknown said...

Wow! Den påskekyllingen gjorde meg glad! Hihi... ;)

Håper dere får ei kanonbra påske på Krossøy! Hadde vært så koselig å være der selv. Det er jo snart på tide at jeg får oppleve den flotte hytta deres nå... ;)

Nyt været, kjekkasen din og gullklumpen av ei prinsesse!

 
At 24 april, 2007 07:41, Blogger Elin Maria said...

GRATULERER MED DAGEN I DAG, RENATE!

Ønsker deg en strålende dag!

Med hilsen fra Finn og Elin :-)

 
At 24 april, 2007 09:11, Blogger Renate said...

Elin Maria:
Tusen takk for koselig bursdagshilsen!! Håper alt står bra til med dere og den rose-spisende katta ders :-)

Varm klem

 
At 24 april, 2007 14:04, Blogger Letta og Finn Gauseth said...

Gratulerer så mye med dagen kjære datter. Gå innom bloggen vår, du har fått eget kapittel. Klemz.

 

Legg inn en kommentar

<< Home